پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251265
بايد با برنامه‌ريزي و تلاش از ظرفيت‌هاي بزرگ شهرستان استفاده کرد
تاریخ انتشار : 1400/12/03
نمایش : 1418
فرماندار شهرستان فارسان گفت: بايد با برنامه‌ريزي و تلاش از ظرفيت‌هاي بزرگ شهرستان در حوزه‌هاي کشاورزي، دامداري، منابع طبيعي و گردشگري استفاده کرده تا موجبات توسعه و رشد شهرستان فراهم شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد هادي صالحي در سفر به شهر باباحيدر و حضور در جلسه شوراي اداري اين شهر نسبت به تکريم ارباب‌رجوع و پيگيري مطالبات مردم در ادارات گفت: تکريم ارباب‌رجوع و احترام به مردم اصلي‌ترين رويکرد دستگاه‌هاي اجرايي در شهرستان بايد باشد...
 
وي  با اشاره به وجود ظرفيت‌هاي بزرگ در حوزه‌هاي مختلف در شهرستان گفت: کشاورزي، دامداري، منابع طبيعي و گردشگري شهرستان با برنامه‌ريزي و تلاش مي‌تواند موجبات توسعه و رشد شهرستان را فراهم کند.
 
فرماندار شهرستان فارسان با تأکيد بر وجود برنامه‌ريزي در تمامي حوزه‌ها گفت: دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان براي نيل به اهداف و چشم‌انداز مشخص‌شده بايد برنامه‌ريزي داشته باشند.
 
در اين جلسه ۶۴ مصوبه در حوزه‌هاي مختلف بخش باباحيدرتصويب شد.
 
همچنين در اين سفر فرماندار شهرستان فارسان با مردم شهر باباحيدر ديدار حضور داشتند و مردم مشکلات و مطالبات خود را بيان کردند.
 
فرماندار شهرستان فارسان بعد از ديدار با مردم اين شهر با حضور در مسجد جامع باباحيدر  در جمع اقشار مختلف مردم شهر به ايراد سخن پرداخت.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html